Sevgili anneler 33 haftaya giriş yaptık fakat çok aktif olan beni havaya kaldıran bebeğim son iki gündür çok hareketsiz eskiye göre yani var hareketleri ama çok aktif değil doğum yaklaştığı için mi aceba yeri daraldı diye düşünüyorum yoksa korkmalı miyim yaşıyan var mı normal mi aceba bı yardımcı olsaniz ❤️