Azizinannesi2 Kizlar konu bu ve cok lazım olan bişey aslinda herkesin evinde eşinin ayri kendisinin ayri olmasi gereken biseymis onu anladik neyse kullanıp memnun kaldığınız var mi
Eceecim Azizinannesi2 kesinlikle duracell. 3 senedir kullanıyoruz. Hem defalarca şarj edebiliyo telefonu hem de kendisi kısa sürede şarj oluyor.
Pembesarelle2 Azizinannesi2 Samsung ve ttec kullanıyorum çok memnunum 6 yıldan fazladır hiç bir arıza vs aksi durum yaşamadım. Eşimde 30 mah kullanıyor görevde anca yetiyor syrox marka ondan da çok memnunuz izine geldiği zaman bende kullanıyordum hızlı dolduruyor 4-5 defadan fazla şarj doldurabiliyorduk
myangelson Azizinannesi2 Bunu kullanıyor eşim çok memnunuz 2 sene oldu yukaridaki yorumda da arkadaş bundan bahsetmiş sanırım
Azizinannesi2 Pembesarelle2 Eceecim kızlar asonic diye 20.000 almis babam sizce iyi mi yoksa 10.000 lik mi alsaydi