Mlsayca_07 bak sana doktorumun söylediğini söyliyim için rahatlasın ..
Benim en başından beri erken doğum riskim var rahim ağzı dikişliyim ben hep tetikteydik zaten kendi doktorum özelde ben acil birşey olduğunda küvezi olduğu için devlet hastanesine gidiyorum şanslıyımki doktorumun tanıdığı doktorlar var ..
İlk kanamam oldu ama öyle böyle değil korktum apar topar gittim devlete sonrasında doktorumla görüştüm kanaman kesilmiş galiba dedi evet dedim kahverengi akıntıya döndü korkma ozaman doğuracak olsan 1 saat içinde doğururdun zaten bebekte iyiyse sorun yok ama hastanede kal 1 hafta lütfen takip edilsin aksi birşey olursa gelicem zaten dedi ..
Morelini yüksek tut yat dinlen..