Ftm124 Kızlar benim 7 marta kadar raporum 7martta çalışıyor muyum çalışamıyor muyum? Cuma gününe denk geliyor
busraydnc Ftm124 7 Mart mı 7 Nisan mı canım? Kağıtta rapor başladığı tarih 7 Nisan yazıyor ise o gün çalışmıyorsun yani 6 Nisan son diyebilirsin
Fahriye1937 Ben 32.haftamda çalışabilir raporu almıştım cuma günü 37.haftam olacak. Çalışamaz raporu almama gerek yok öyle değil mi? busraydnc Ftm124