Elifkoca öncelikte doktorundan destek al canım, bebeğin büyümesi, gelişmesi ve rahmin de büyüyüp bebeğe yer açması ile çok normal bu ağrılar. benimde ilk 9-10 haftama kadar düşük tehlikem olmamasına rağmen adet sancısı çektim hatta eşime tuvalete gitsem sanki adet olmuşum gibi görecekmişim gibi geliyor bile dedim. Doktor önlem amaçlı progestan verdi idrar tahlilimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Şuan 20. Haftadayım herşey bin şükür yolunda enfeksiyonumda yok ama ara ara bebeğin büyütmesiyle, rahmin genişlemesiyle böyle ağrılar normal ilk gebeliğim cnkü 🌸 Duruma çok alıştım artık asla korkutmuyorum kendimi 🌸 ve ‘hamilelikten önce ki normal adet takvimin geldiğinde de olur böyle sancılar arada, doktoruna sor danış muhakkak canım