Tugce1506 AnaHalime ben 33+1 deyim evden çalışıyorum ama yinede tutamayacağım daha önce epilepsi geçirdim ondan dolayı bile doktorum uzun süre açlığa izin vermiyordu yine de tutuyordum ama şimdi hamilelikten dolayı acıkınca çok kötü oluyorum o yüzden hem bebeğime hemde kendime işkence yapıp tutmamaya karar verdim.
5melekannesii AnaHalime tabiki de tutmicam bu haftalar benden beslenmeye başladığı zamanlar yavrumu saatlerce nasıl aç bırakıyım sonrasında kazasını tutabiliyorken bebeğime de kendime de eziyet etmeme gerek yok
Momlit AnaHalime 3 sene tutamadım hamilelik emzirme derken bu sene tutacaktim tekrar hamileyim🫢 ve yine emziriyorum ikisine de yetebilmek için tutamicam
Hizligonzales AnaHalime malesef tutamicam 2senedir tutamiyordum hamilelik ve emzirme nedeniyle bu sene cok niyetliydim ama yine hamileyim bu senede kaldı evde bide bebek var 1bucuk yasinda hem hamilelik hem bebek dayanamam
mombabe Ben çalıştığım için tutamayacağım, çalışmayıp evde olsaydım tutabilirmiydim bilmiyorum, çünkü birden açlık geliyor ve ellerim titriyor açlıktan hamileliğimin 3. Ayından beri. Tutanınkini Allah kabul etsin inşallah
Sedavedoga AnaHalime ben tutmıcam çalışıyorum işim rahat ama 25+5 haftadayım bebeğimi riske atıp benden kaynaklı bir sıkıntı olmasını göze almak istemem bence herkes öyle yapmalı sonuçta bir zorlama yok ilerleyen zamanlar da borçlarımızı öderiz inşallah