10 hafta 4 gunluk hamileyim 1 kızım var bundan önceki hamileliğim bebeğimin kalbinin durması nedeniyle sonlandirldi ve şu anki hamileligimde de göğüslerimde çok fazla acı vardı fakat yaklaşık 1 haftadır uçlari dışında pek bir ağrı kalmadi yani normalde elimi suremezdim yurusem acirdi o kadar çoktu bundan oncekinde de önce göğüslerdeki hassasiyetm geçti sonra malum zaten şimdi korkuyrm bu yasadgim normalmi yoksa ben mi abartyrm aranızda yaşayan aynı durumda olan yada ne yapmam gerektiğini bilen varsa yardımcı olabilir mi….