minnieme müslin bez bolca gidiyor. Bebeğin her ihtiyacında kullanılır bende 15 tane müslin bez var. Altına ser üstüne ser banyosuna ser emzirirken üstüne at herseye canım bolca al mutlaka. Battaniye de 5 tane var yetiyor. Evet benim de kurutmam var ona rağmen bi tık zorlandım çünkü çocukla çamaşır atmak bile zor oluyor yine de idare ediyoruz. Granül makinayı tıkamaz ben ilk çamaşırları granülle yıkadım kokusu yok gibiydi ama pek hoşuma gitmedi genelde unibaby kullanıyorum çok nadir granülle yıkıyorum battaniyeleri ana yanı yatağını yıkarken vs. Emziğim yok vermedim hiç. Biberon olarak lansinoh aldım çok memnunum gaz yapmıyor içimi çok rahat ve kaliteli tavsiye ederim. Ben 2li olarak 100 tl ye almıştım ama şimdi nerdeyse teki o fiyata sanırım tavsiye ederim pişman olmazsınız. Ben süt sağma göğüs pompası vs gerek duymam sandım almadım ama doğum sonrasında çok çok lazım olduğunu anladım ve hemen aldım. Sağı emzirirken sol da uyarılıyor ve süt akmaya başlıyor göğüsten süt boşuna akıyor. Bebek 2. Ayına girince sık sık emmiyor uyuyor emmek istemiyor o zaman göğsüm dolunca çok acıyordu. Baby me nin elektrikli göğüs pompasını kullanıyorum çok rahat acıtmıyor. Ama makinayı gündüz açabiliyorum çünkü sesli olduğu için hem eşim hem bebek rahatsız oluyor zartt zart. Sağdım mı tam sağıyor ama güzel. Göğüs pompası olarak mochi aldım geceleri özellikle elimin altında çok kullanışlı ve rahat. Süt saklama poşetini de bol bol bol alın. Ben süt sağma makinası alt biberonunu yanıma koyuyorum gece mochi ile fazla sütü toplayıp biberon altına koyuyprum kapağı da var onun buzdolabına atıyorum. 5 gibi hep kalkıyor bebeğim emmeye o zaman bir daha fazlasını toplayıp mochiyi direkt buzdolabına atıyorum sabah ikisi de aynı soğukluğa gelmiş oluyor tek süt saklama poşetine atıp derin dondurucuya koyuyorum. İkisi de alınması gerekiyor bence. Sütlerinizi ne olur ziyan etmeyin mutlaka stok yapın. 🙏 emmeyi keser meme reddi yapar diye hep sağıp atıyorum ben. Kaza olur bela olur Allah korusun. En kötü ek gıda döneminde muhallebi yapar verirsiniz