neanladinyurdagull ben zorunlu kürtaj oldum 6+6 ama 9 haftalık olması gerekiyordu gelişmedi kalbi durdu pıhtılaşmamdan dolayı
Ben ameliyat hastane operasyon bu gibi şeylerden korkan bi insan olarak eşimin desteğiyle kürtajı oldum korkmadan çatala yattım bayılttılar beni ama içimde bağ kurduğum bi canlının artık kalbinin durması beni çok yaraladı çünkü ben onsuz yarımmışım varlığını bildiğim günden beri tamamlandım bi bütün oldum bebekle kürtajdan sonra özel odada açtım gözümü bi ağrıyla ağlayarak ağrı kesici verdiler rahatladım sonra kendimi yarım kalmış eksilmiş gibi hissettim artık beni tamamlayan bebeğim yoktu bu psikolojideydim ben sonra toparlamaya başladım 1 regl gördüm kürtaj sonrası ardından gebe kaldım ama kimyasal gebelikmiş bu benim psikolojimi daha beter etti sinir krizi ağlama krizine falan girdim sonra toparladım olmaz böyle sorun ne dedim çünkü kürtaj önceside kimyasal yaşadım ben pıhtılaşma varmış kanımda kimyasaldan 2 ay sonra tekrar gebe kaldım ve kan sulandırıcı kullanıyorum 29+6 haftalığım🙏🏻