Bir tanıdıgım 5. Ayında dolgu yaptırmıştı diş doktoru bu ayda bişey olmaz demiş ama doktorunuza danışmalısınız. Benim ilk gebeliği m’de çok agrım oldu bana imza attırmak istediler çocuga bişey olursa biz sorumlu değiliz diye bende korktum 9 ay gargara parol idare ettim çektirmedim