FeyzaBkn Kızlarrr 20. Haftadayız geceleri çok terliyorum yaa sırtım omuzlarım falan hep ter içinde kalıyorum normal midir yaşayan varmı ??
Gozde_nzl FeyzaBkn her zaman değil ama bazen banada oluyordu böyle aşırı sıcak basıyor oturduğum yerde bile terliyordum büyük ihtimalle kan dolaşımından kaynaklı olduğu için olabilir doktora söylediğimde bi sorun olmadığını dile getirmişti zaten şuanda 25+3 teyim yine ara sıra oluyor ama sıklığı azaldı 18. Haftadan sonra çok sık oluyordu şimdi rahatım canım sende sıkıntı yapma geçiyor belli bi haftadan sonra
FeyzaBkn Gozde_nzl Ayy inşallah geçer yaa valla leş gibi hissediyorum kendimi ki ben çok terleyen biri olmamama rağmen dönem dönem artıyor azalıyor demekki yine hormonlarla alakalı
gzmwe Bende öyleyim sabahları direkt kurutmayla göğüslerimi sırtımı ve bacaklarımın arasını kurutuyorum afedersiniz ama idrar kaçırmış gibi çamaşırım ıslak oluyor yatak bile ıslak ıslak oluyor o derece 35+5deyim neredeyse 1 aydır böyle
AksuS Ah bende böyleydim doğurunca geçer diyordum ama şimdi 2,5 aylık oldu kızım hala devam ediyor hatta emzirme döneminde daha beter terliyorsun su gibi kalkıyorum hep
FeyzaBkn AksuS ben kürtaj olduğumda da 1 hafta çok fenaydım sonra değerlerim düzelince geçmişti Allah yardımcımız olsun 🤲