Asyaa_1 33+2 deyım ama sırt ağrım benı benden alıyor göğüs kafesim ve sırt ağrısından asla uyuyamıyorum 😞
Sedanur97 Ben aynıyım ağla ağla öldüm ılık duş alıyorum yatmadan uyuyorum doktorum da al birşey olmaz dedi öyle yap
Slaedz Aynıydım benimki 25. Haftada başladı sırtın destekli otur birde yatmadan ben sıcak suyu belime tutuyodum o biraz rahatlatıyodu öyle uyuyodum