Glcdmrdmr
Kızlar Merhaba🍃🌸🍃 Alışverişe başladınız mı? İlk gebeliğim ve hiç tecrübem yok alışveriş konusunda neler aldınız, alacaksınız kış bebekleri için olmazsa olmaz dediğiniz neler var paylaşır mısınız ? Yeni doğan çok alma diyenlerde var çok al çok kirletiyor diyenlerde kararsız kaldım siz neler düşünüyorsunuz bu konuda kızlar:) ?
Brlgry
Glcdmrdmr ben 2 10 lu hastane çıkışı aldım bolca zıbın tek alt aldım
Bir kaçtane tulum 3 6
Alt eşofman 3 6 yelek falan işte bir tane Polar battaniye aldım kalın yeter diye düşünüyorum kalın welsoft tulum aldım bir tane yani çok şey var yazamıyorum hiç saymadım daha doğrusu 😂
Emzik biberon avent tercih ettim
Valla kafama göre takılıyorum bende bilmiyorum ama kıyafet lazım olur bez sızdırır kusar vs 😊 biz odasını herşeyini aldık hazır bir kaç kıyafet Benim pijama takımlarım bez şampuan pişik kremi kaldı
Ikrmels
Merhaba ben alışverişi tamamladım sayılır bir kaç daha tulum alırsam yeterli çok bişiy almadım çünkü bebisler 1 ayda 2 ayda hemn değişiyorlar doğduktan sonra hangisi olursa öyle almayı düşünüyorum ve genelikle tulum almayı düşünüyorum kucağımiza aldığımız da felan emzirdigimiz de açılıyor donu kayiyor sürekli düzenlemek gerekiyor ama tulum daha rahat olur ☺☺☺
Seyda89
Alışverişi neredeyse bitirdm. Artk sadece çok çok beğendiklermi alırım keyiften 🙈
Ben boolca alınması taraftarı olanlardanım. Bebekten bebeğe değişiyor eğer bebeğiniz iriyse yenidoğanı 50 cm olanı kısa süre giyer o yzden 56 cm e ağırlık verebilrsnz. Bide mevsim çabuk değişecek aslnda 3 aylık olduklarında mayıs olucak o yzden büykleri kalın doldurmanın mantıklı olduğunu düşünmüyorum bende.
İlk kızım aralık doğumluydu kış bebeğine en gerekli şey bol yelek ve tayt gibi altlardan sanırım. Altına iki kat giydirmek için. Yani ince bir pijama altı yada tayt gibi alt üzerne badisi üzerinede tulumu yada pijaması şeklinde giydiriyordum.
Seyda89
Yaz kış farketmez bebeklere bolca gerekli olanlar. Badi, ağız bezi, önlük, yedek kıyafet.
Badileride uzun kollu çok tercih etmenizi tavsiye etmem giydirmek sıkıntı oluyor. Uzun kollu badi üstüne tulum yada pijamasını. Bide fazla kalın. Kısa yada yarım kollu tercih edebilrsnz iç badilerini. En küçük badileri yandan bağlamalı tercih ederseniz daha rahat edersiniz. 3-6 yada 2-4 ay badileri uzun kollu alabilrsnz o zamanlar bi badi tek alt giydirebileceğimiz havalar olabilr.
aslihansinem92
Bizde kızımla nasipse 3 şubat dogumumuz 💕 2 tane 10lu hastane ckisi 1 tane 5li hastane ckisi,patikli altlar,uzun kollu kisa kollu zibinlar,önlükler,coraplar,patikler,şapkalar,orgu hirkalar ve yelekler,battaniyeler,kundaklar,agız bezleri,alt açma,biberon ve emzik 1er tane,saç firca seti,tirnak makasi,burun aspiratoru,sampuan,bebe yagi,sudocrem,bebek bezi(prima),kalip sabun,islak mendil, kulak cubugu,banyo icin :kuvet,kova,kuvetfilesi,sunger,termometre,camasir yikama corbasi,travel sistem bebek arabasi, sallanır beşik(korumalıkları ve cibinligiyle) hastane icin: tüller,isme ozel kapi susu,isme ozel hastane ckisi, lohisa serbeti icin cam sebil ve bardaklar, cikolata ve hediyelik yaptirdik suanda aklima gelen bunlar 😊