Edasahiin Arkadaşlar nişanım geldi ama üst üste gelip duruyor normal bir durum mudur regl sancısı gibi sancımda girdi
1anne2bebek__ Edasahiin normal diye düşünüyorum benimde baya gelmişti. İsterseniz doktora gidin. Ben Böyle durumda evde bekleme taraftarı değilim bi kontrol etsinler. Sancı da varmış zaten
MyLittleMiraclee Edasahiin Çok normal benimde dün gün aşırı geldi ama sonra azaldı ağrılarımda gelip geçiyor, doğum kanalı hazırlanıyor. Doğum bir kaç saat içinde başlıyabilir daha uzunda bekleyebilirsin.😔
Selinozsoy Edasahiin benim doktorum suyun geldiğinde 3 saat içersinde hastanede olmam gerektiğini söylemişti beklemeyin gidin isterseniz
HtcAksy Edasahiin nisaninin o sekilde gelmesi normal diye biliyorum ama bana doktorum agrin olursa gel dogum baslayabilir demisti. Benim nisanim geleli 1 hafta oldu agrisiz gelmisti zaten. Bence bir doktora görünün
Ayssseee HtcAksy hala doğum olmadı sanırım, nişanınız nasıl geldi sadece bir kere mi ara ara devam mı etti? Benim de geldi ama sancım yok, bekliyorum. Sizin nasıl geçiyor süreç?
HtcAksy Ayssseee benim üc farkli günde geldi. Sancim yok. Valla bir haftdir yatiyorum. Ben zaten rahim Agzi kisaligindan yatiyorum. Acilmadan sonra nisanda gelince yatmaya devam. Artik bilmiyorum ne zaman ne olur
Lavina Edasahiin doğum başlamış caım rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah benimde öyle olmuştu bir kaç saat içinde yavrumu kucağıma almıştım 2 yavrumda o şekilde geldi dünyaya sancı aralıklarınızı takip edin bol bol hareket sıcak banyo açılmanıza yardımcı olacaktır