Kızlar normal de de göğüslerim aşırı değil ama büyüktü, hamileliğin ilk başlarında baya büyüdü ve şu an daha 33 haftadayim sarkmaya başladı. Bir iki sütyen dışında sütyen de rahat edemiyorum eskilerin hiç biri olmuyor zaten. E bebekten Emzirme atleti aldım dar geldi. Sarkma önleyici olarak bir şey yapan oldu mu, bazı egzersizler yapmaya çalışıyorum. doğumdan sonra daha da sarkar mı acaba ?