Bende burda doğum hikayemi yazmaya karar verdim sürekli burda pozitif doğum hikayaleri okuyordum ve inşallah benim de pozitif hikayemi yazmak isterdim ama malesef işler yolunda gitmedi istediğim gibi olmadı 40+4 kontrole gittim ve doktorum gün aşımı olduğunu ve bebeğin suyu azaldığını söyledi ve hemen yatışımı verip suni sancıyla doğurtacaz seni dedi o gece hastane yattım sürekli nst falan çekildi ve sabah doğum salonuna alındım altan fitile suni sancı verildi 3 saat kaldı ama yine ne sancı nede açılma olmadı tabi bu 3 saate sürekli alltan muane edildi en zoruda o zaten sonra ebe kalk biraz yürüyüş yap dedi biraz yürüdüm ve orda doğum sancısı çeken kadınlar acıları beni psiklojikmen bile mahf etmeye değdi nst sonucumda istedikleri gibi çıkmıyor du bebeğin hareketleri azalmış tı sonra 2doktor geldi muane ettiler ve senin çatın dar normal doğum yapamazsın seni sezeryana alalım istersen dediler bende siz nasıl uygun görürseniz dedim ve kapıda bekliyen eşimden imza alıp beni hemen sezeryana aldılar 20 dk içinde bebeğimin sesini duydum çok farklı bir duyguydu minnacık tı 03.03.2023 te aldım cennetimi kucağıma şuan 15 günlük olduk bile darısı bekleyenlerin başına