P12345- Yade12 bizde 40haftalık olduk şuan, ama bizdede ses seda yok, sabah randevumuz var bakalım nolucak suniyle falan doğum başlatıcaz galiba doktorumuz öyle söyledi
melike098 Yade12 Oglumu 41 Haftada dogurdum hic gekemye niyeti yoktu suni sancıyla dogdu acilmam falan hic yoktu simdi kizima hamileyim 36+2 oldu bu nasil gelecek merakla bekliyorum abisi gibi cok bekletmez bizi inşallah 😄
Yade12 P12345- hayırlısı olur inşallah benimde Salı günü randevum en ufak sancım bile yok..çaylar tükettim hareket ettim ama nafile
P12345- Yaseminnvr evet buraya girmeyi bile unutmuşum, ayın 20de doğum yaptım şükür,suniyle başladık ama hiç açılmam olmadıpı için sezeryan olarak devam ettik sezaryanda doğdu bebeğim.
melike098 Yade12 bi anda vermiyorlar zaten damardan serumla veriyorlar acilma oldukce dozu arttiriyorlar normal doğum ağrısı nasil bilmiyorum hangisi zor bisey diyemiycem
melike098 Ayssseee yok olur mu oyle hic acilmam ve samcim yoktu suni sancıyla başladı açılma sancı biraz yavas oldu 11 saat sürdü oglum bide iri bebekti 4355 gr doğdu o halde bile sezaryen demediler eger suniylede acilma olmasaydı belki olabilirdi bide devlette yaptım genelde normal doğum yaptiriyorlar bir sorun olmadıkça
melike098 Yaseminnvr belden gelen bi agri yayılıyor karnına dogru normal sanci nasil bilmiyorum ama dayanilmayacak kadar aşırı çok değil yani damardan veriliyor acilma oldukca çoğalıyor sanci