Edahzrr Vajinada batma bıçak saplanır gibi his yaklaşık 1 haftadır böyle bi anda oluyo geçiyo 38+6 haftalık doğum belirtisi mi ben gibi olan var mı
123hh Edahzrr 37+2’yim bende de oluyor hemşire yalancı sancı bebek doğuma hazırlanıyor demişti ama net bilgim yok canım bianda oluyor ve geçiyor benimde
Zehradgdrn Edahzrr bende 38+4 kalça kemiğim ve vajinam dediğiniz gibi ağrıyor hatta ağrı girince nefesim kesiliyor kimildayamiyorum bugün gittim acile sancı açılma yok bebek doğum için yerleşiyor baskı yapıyor dedi ebe
Aaaaaaaaaaaappp Edahzrr ben 39+5 oldum iki haftadır var bende de ama hala doğum olmadı maalesef artık belirti geldiğinde akışına bırakıyorum yoksa çok kafama takılıyor cuma ya kadar gelmezse suni sancı verecekler bekliyorum sağlıkla doğsunlar da 🤲🙏🏼💕
1Mervesr Ben 32+6’yım şuan ama bi hafta önden gidiyor gelişimimiz 33+6 olarak düşün dedi doktorum. Bende de aynı şekil batma oluyor son bi haftadır falan ani sancılar oluyor 🙄