Sevilay_1 Busra1822 benim çok agrıdı 2. Trimester da ama sonra geçti arada ağrıyor sürekli ağrımadıgı için çektirme olayına girmedim eğer gebeliğin başlardaysanız doktorunuza danışın çektirin çünkü o ağrı son aylarda çekilmez
Eminedmghcgllr Gizzgzz benimde gecen hafta dişim cok agriyordu dolgum kırılmıştı.herkes bana diyorki narkoz cocugu etkiler hamilelr dis yaptiramaz yok soyle yok boylee.dişte inanilmaz derece de agriyor.nasil oluyor uyusturma olaylari nasil oluyor
Busra1822 Gizzgzz yaklaşık 1 aydır belki daha fazladır azı disimde bir ağrı sizi oluyor ama ara ara bugefede felaket bir ağrı var uyutmuyor bile carsambada sezaryan doğuma gidcegim yarın dişçiye gitsemmi gitmesem mi bilmiyorum neyaparlwr
Tkckvci Eminedmghcgllr haklısın galiba. Daha dün dişçiye gttim. Ortodonti tedavim var çünkü. Artık bitmek üzere. Bi yere dolgu gerekli ama dış hekimi sen istesen de anestezi uygulayamam bebeğin gelişimi için dedi ama 26 haftaya kadar yaparım 26 haftadan sonra yapmam dedi.
Gizzgzz Eminedmghcgllr bildiğin narkoz veriliyor ama hamileler için olandan bana jokatain narkoz verildi kadın doğum doktorumun onayı ile
Gizzgzz Busra1822 valla o acı çekilmiyor benim de azı dişim çekildi bence git kurtul gerçi çektirdim şimdi de ağırıyor iyileşme süreciymiş ama inşallah geçer artık
Sevilay_1 Busra1822 çok az kalmış bilemedim bebiş doğunca çektirin hiç riske atmayın karanfil suyu veya kendisini denedinizmi agızda çiğneyip oraya koymayı deneyin isterseniz en azından idare eder 2 gün
Gizzgzz Busra1822 bence durma git ben iyi ki gittim kurtuldum zaten onay verecekler mi onu da bilmiyorsun onay verilmeye bilir