DerinDuru 123hh daha 37 değiliz 36 yiz suan ama heyecanlı geciyo günler yaklaştıkça tabi biraz da zor yürümek yatmak uyumak
123hh DerinDuru evet günler geçtikçe daha zor oluyor aman bu son haftalar da yediklerinize de çok dikkat edin bebek büyüdüğü için hazmetmek zor oluyormuş dün bütün gece hastanelik oldum 🫠
DerinDuru 123hh evet ya bizde bide önden gidiyo gelişimi iri bi bebek o yüzden 37 de alırız demişti doktor suan iştahım zaten tavan yedikçe yiyorum 😂 ama gecesi Allah Allah 😂
123hh DerinDuru çatı muayenesi yapıldı mı acaba bana acil doktoru baktı ama çatıma dair bilgi vermedi açıklığın yok dedi sadece
DerinDuru 123hh bizim sezeryan olcak direk ikinci doğumum çünkü ilkinde 16 saat sancı çektim ama açılmadı aksine çatı muayenem de çok esnekti ama olmayınca olmadı o yüzden direk sezeryan suan
Betulaa Ben de 37 yim bugün aşırı bel ağrım var, Bayadır yoktu ama sancı vs başlamadı daha , acaba doğumun yaklaştığını gösteren başka emareleri var mı bilmediğim . Bir de kasık ağrım var galiba yine enfeksiyon oldum yarın sabah gidip idrar tahlili vericem
123hh Betulaa ben dün bel ağrısı ve kaburga batması şikayetiyle acile gittim çok ayakta kalma ve ağır şeyler yeme dedi doktor bebek aşşağı inmeye başladıkça bel ağrısı oluyormuş maalesef doğum sancısı belden kasığa vuruyormuş benimde ilk gebeliğim her akıntıyı suyum geldi sanıyorum 😅