Selam kizlar
Bir ay once dusuk yaptim 9 subat’a.
Ve kanamam 14 gun devam etti. Bittikten sonra 6 gun gecti, sonra adettim geldi 1 marta, ve 11-12 mart arasi bitti. Ve simdi tuvalette gittim, boyle normal akinti ve bir kucuk cizgi cikti akintiyla beraber, sizde boyle oldu mu? Bu ne olabailir?
Ve ben gene gene olmak istiyorum inshallah🥺🫶🏼🤲🏽