Aslihan1107 Uyuşmazlık iğnesini devlet hastanesinde ücretsiz yapıyorlar mı?? Kendimiz parası ile alıp mı yaptırıyoruz
iremasmahan06 Aslihan1107 bazi devlet hastaneleri vurmuyor ama recete yaziyor sen gidip eczacilar odasindan 3 tl ile alip acilde ücretsiz vuruluyorsun canım
Merakliana6 Bazıları ücretsiz bazıları ücretli Gazi’de ücretsiz yaptırırken şehir hastanesinde 28₺ ödedik
Aslihan1107 iremasmahan06 Bnm kafam çok karıştı bu konu da ya bazıları da ücretli kendimiz alacakmışız die duydum 1300 TL eczanede
Busranur33 Canım özelde yaptım ucretsiz lakin ücretsiz olması için eşinin kan grubu belgesi olması lazım yada elhyliyeti varsa ehliyeti yeterli hastanede fotokopisini çekiyorlar okadar
Boy_Momy bende hamileliğimin başında vuruldum devlette vurulmuşum Bi ücret istemediler ama özelde vurukmadun şu anda 26+5 teyim özele gitcem bende ne kadar alırlar diye düşünüyorum kafam çok karıştı bu yüzden
iremasmahan06 Aslihan1107 canim sen en iyisi devlet hastanesine git hastanende varsa vuruyor yoksa recete yaziyor eczacilar odasindan aliyrosun o da 3 tl banada 1300 felan dediler ben dediğim gibi yaptim 3 tl ye aldim eczanelerde de cok bulunmuyor zaten bosuna o kadar para verme