Yaseminnvr Kizlar akşamdan beri 2 saatte 1 giren ağrılar oluyordu fakat şuan biraz daah sıklaştı doğum sancısı mi acaba belim ve kasik bolgem
DerinDuru Yaseminnvr evet bende 39 cu haftam d öyle olmuştum takip edin kendini hazırlıyo olabilir saati daha aza düşerse bi nst ye girin mutlaka
Zynpbr00 Yaseminnvr Geçmiyorsa sancı olabilir belinizde yanma gibi mi başlıyor? Birde sancı sizi yormuyoraa sıklaşırsa gidin hastaneye gereksiz suni vermesinler. Sıcak su tutun belinize karnınıza sancı hissettiğinizde çomelin tuvalet pozisyonunda
Humeyraeslem1 Yaseminnvr haftanız gelmiş doğum olabilir yani siz sancı sıklığını takip edin ve hastaneye yada doktorunuza başvurun
DerinDuru Yaseminnvr 2 gün evde çektim takip ettim 3 cu gün yatırdı doktorum çatım cok esnekti rahattı ama 16 saat sancı çektim yine de açılmam olmadı sonra suyum gelince ve tansiyonum düşünce artık sezeryan istedim öyle doğum oldu
DerinDuru Yaseminnvr aynen öyle siz telaş stres yapmayın sonuna gelmişsiniz çok normal tadını çıkarın sağlıkla kavuşun 🥰
Yaseminnvr DerinDuru inşallah rabbim büyük dua ediyorum dayanilmyacak kadar değil yoksa hastaneye giderim