Gonuel49 Selam hanımlar 3 aylık hamileyim göğüs ucumda ve o kahverengi yuvarlak bölgede pul pul dökülme ve çok aşırı kaşıntı var. Kaşıntıdan duramıyorum sizce ne yapsam ne iyi gelir? Bide normal mi böyle olması? İlk gebeliğim hiç bir fikrim yok çünkü.
beyzacmvrc Gonuel49 bende çok bı kaşıntı olmadı ama kuruluk olmuştu gogsun kahverengi kısmında normaldir bence korkma Benim yüzüm dudaklarım cildim de çok kuru zaten öncesinde de öyleydim şimdi daha arttı Birde yanaklarım yemek yiyince meyve yiyince çok değişik kızarıyo yusyuvarlak 1 lira kadar ama hep aynı yer çok komik oluyo😂😂 neden bilmiyorum 😂😂