Seyma_122 Yamurer cok karmaşık duygular içindeyimm 🥴 doğum nasıl olacak korkusu, heyecan, miniğime kavuşma duygusu 🥺Rabbim sağlıkla kucaklarımiza almayı nasip etsin bende tüm Mart anneleri doğurdu yalnız kaldım sanıyordum 😁 bu arada bizde 39+1iz
Berivan_kaplan13 Yamurer bunlar normalmiş Bebek büyüdüğü için mide bulantısı ve vücudun doğuma hazırlandığı için ishal
Berivan_kaplan13 38+6 artık tam 39 diyorum ben ama gelen giden yok arada hafif sancılar dışında 😅 bugün hastaneye gidicez bakalım neler olucak
Merveaslann Yamurer bende 39+1 oldum 2 haftadır ishal sıkıntısı çekiyorum günde 1 kerede olsa, bu gece de mide bulantısından uyuyamadım😵💫
Berivan_kaplan13 Yamurer normalmiş doğumu yaklaşan hamişlerde sık görülüyomuş az kaldı az daha sabır gerekiyo
Glsmll 38+3 ama hareketli aşırı azaldı eskisi gibi sert değil çok korkuyorum yaklaştıkça normal mi böyle olması 😭
HilalErel 39+6 dün nişanım geldi aralıklarla gelen bel ağrısı şuan artık karın sancısına döndü bekliyoruz inşallah 🥰
Banu1 38+4 deyiz. Henüz gelmeye niyeti yok gibiydi geçen hafta hala yan duruyordu. Kontrolümüz var bugün bakalım