melisa_kas Allah karşınıza iyi vicdanli insanlar çıkarsın. Doğumdaki travma ömür boyu aklında kalıyor insanın. O yüzden karşındaki insanın tutumu çok çok önemli. Bende eğitim araştırma hastanesinde doğum yaptım ben ikinamadigim için doğumum zordu ama doğum yaptıran ebe sürekli “ hadi bebeğim , hadi aşkım, ıkın bak saçı görünüyor” diyerek beni cesaretlendirdi ama ikinamadigim için benim açımdan zordu. İnşallah sana da yürekli vicdanlı insanlar denk gelir 🤲🤲🤲