Merhabalar 5 gün önce doğum yaptım. Bende size doğum hikayemi anlatmak istedim. Öncelikle son 1 ay suyum hep fazla çıkıyordu kontrollerde 36. Haftaya geldiğimde iyice zorlanmaya başladım karnım hep gergindi. doktorum istersen sezaryan için gün verelim karnın çok gergin suyu fazla beklemek risk kendi gelebilir dedi . Ben yine de 38. Haftayı bitirmekten yanaydım. Bu arada kulağımda cınlamalar vardı hiç geçmek bilmeyen uyuyamıyorum psikolojim de aşırı bozulmuştu bu çınlamalar yüzümden 37. Haftaya ulaştığımda kulağımdaki seslerden ötürü bigün sinir krizi geçirdim gözümü açtığımda acildeydim ve ertesi gün kontrolüm vardı doktora anlattım durumumu daha fazla beklememek lazım keşke bugün erken gelseydin bugün doğumu yapardık dedi. Artık 37 haftasını doldurmuş oldu yarın 10 da gel yatışını yapalım dedi öyle de yaptık o kadar acil oldu ki psikolojim bitik bi şekilde aniden doğuma girmek zorunda kaldım ve genel anestezi istedim ben cesaretim olmadığından ötürü. ama eşimin doğuma girmesini bebeği görmesini istedim. Ben gözümü açtığımda aşırı üşüyordum hatta uyuşuk gibiydi heryerim. kesik ağrısı acısı hiç hissetmedim ama en zoru şuydu doğumdan sonra gelip kesik yerine bastırıyorlar ağırlık koyuyolar narkozun etkisinde olmama rağmen o kadar canım yanmıştı ki en zor kısmı buydu. sonrasında 6 saat falan uyumuşum. Narkozun etkisindeydim. Sonra kendime geldim uyandım ağrım yoktu. Kızım yanımdaydı. Ben biraz hassasım narkozu tam atlatmam baya 1 günü buldu bilinç bulanıklığı baş dönmesi oldu ertesi gün hepsi geçti yürümeye başladım.ağrım kalkarken hafif sızı şeklinde oluyordu yürüdükçe açılmaya başladım. Aklıma gelenler bunlar şimdilik . Başımdan geçen bunlardı paylaşmak istedim sorularınız olursa yardımcı olurum. Hepinize de Rabbim kolay sorunsuz doğumlar nasip etsin inşallah 🤲