Yarendemir_q Aşılamanın 3. günündeyim, ilk defa dışarı çıktım yürüyeyim kafam dağılsın diye. Yürüdükçe kasıklarımda gaz sancısı kramp gibi şeyler oldu. İki büklüm kaldım hala ara ara daha devam ediyor yatınca geçiyor. Sizce neden olur?