Zizizi 37 haftalık olduk, bebeğim hala ters, dönmedi. Bu vakitten sonra döner mi bilmiyorum. Dönenler var diyorlar ama zaten çok az hareket ediyor bebeğim, ben çok üzülüyorum. Bi umut bekliyorum. Yaşayanlar var mı? 37den sonra bebeği dönen var mı?
Kiwi12 Zizizi arkadaşımın da donmedı yanlıs hatrlamıyorsam 35-36 haftalardı döndü ama egzersız yaptı donmesı ıcın youtube da vıdeolar varmıs onları yaptı ve bı hafta sonra gıttıgınde dönmüştü
kimsiniz Zizizi bizde bekliyoruz 38+0im yarin randevum var donmediyse sanirim artik sezeryan icin gun verir🥺
Zizizi Kiwi12 youtubeda sadece 1 hareket çıkıyor. Koltuktan aşağıya doğru eğilme şeklinde, bide emeklemeyi duydum. Deniyorum hep ama etkisi olmadı henüz bende 😔