Funda-01 Busesimsek ben oğluma Ali Aras ismini vereceğim hayırlısıyla ama Asil, Aren ve Areli de çok beğenmiştim
Dilek_60 İlk oğlumun adı Eyüp Ensar Allah izin verirse 68 gün sonra bir oğlumuz daha olucak Eren koymayı düşünüyoruz birdaha çift isim düşünmem ben söylesem başkası tek isim söylüyor o zaman ne anlamı kalıyor iki isim koymanın.
Nezosikra Dilek_60 evet canım bende tek isim düşünüyorum çünkü iki isim söylenmiyor 2 inci kızımın ismi ikra nida hiç demiyoruz hatta ikroş diyoruz😂🙈 simdide oğlum olacak ömer koyacağız inşaallah ikinci bi isim düşünmüyorum bende