Canlarım daha önce hiç doğum yapmadım bilmem ama iki sefer düşük yaptım onda fiziksel olarak o kadar acı çekmeme rağmen düşündüğüm tek sey bebegımdı ha yalnıs anlamayın pozıtıf düşünün çünkü o an ağrı sızı kalmaz ve bebegınıze odaklanırsınız yarın gelip bana haklısın dersınız😂 canınız sağolsun bebıslerınızı sağ salım hayırlı bir şekilde gelir inşallah🤲🏻🥹🫶🏻