Guzelanne56 canım ben bir gece öncesinde 2 bardak nohutu normal suda ıslatıp ertesi gün yemeği yapacağım zaman iyice yıkar süzerim. Düdüklüye soğanı doğrayıp yağ ile iyice kavurup eti atıp biraz daha kavurup sonra salça atarım en son da nohutu atar biraz daha kavururum. Tuz, biraz kimyon ve pul biber atarım üzerine de 7-8 bardak normal su dökerim. Düdüklü kapağını kapatıp altını yüksek ateş açarım ötmeye başlayınca kapanmaya yakın olan en kısık ateşe getirip yaklaşık 1 saat kadar pişiririm sonra altını kapatırım bekler öyle havası kendisi çıkar ve kapağını açıp bakarım bu kadar. Nohut haslamam bu şekilde yaparım şimdiye kadar hiç bir sorun yaşamadım çok şükür🤲🏻 şimdiden afiyet olsun 🌸🥰