minikmmucizem kızlar 22+0 olduk ama 3 tür kanamam oluyo plesenta previa denildi ama bu iğneyi kullanıp kanaması olan oldumu sebepsiz anlık kanama geliyo yogun ama anındada kesiliyo
2prensesannesiiii minikmmucizem kanamam ilk hafta oldu sonra toparladı 20 haftaya kadar progestan kullandım sonra her şey normale döndü dr bıraktırdı suan kan sulandırıcı ve vitamin kullanıyorum kanamam yok 29+6 haftalığım coraspin + oksopar iğne 4000 lik her gün kullanıyorum
minikmmucizem Fatosaydin evet sordum kullanmaya devam edelim denildi çünki bende genetik kan pıhtılaşması var geçen hastaneye yattım aniden neredeyde 2 litre kan boşaldı