Buseka 3 haftadır geçmeyen grip/nezle ile uğraşıyorum burnum aşırı derece tıkalı zor nefes alıyorum bebişlerimize aldığımız serum fizyolojik suyunu kullanan varmı aranızda iyi gelen 😊