dorukkusumunannesi Kizlar 27 haftalık olduk bebeğimle 🙏 bu dönemlerde ne yapmam gerek ne yemem gerek neye dikat etmem gerek fazla düzenli beslenmiyorum kahvaltı yapamıyorum bilgileriniz benim için önemli 🤚🏻💙
Mucize18 dorukkusumunannesi hoşgeldiniz 3. Trimester ile birlikte başlıyo nefes alamamalar. Son 2 haftadır cok zor kalkmak yerimden 😃 yediğine içtiğine dikkat et az kaldı bundan sonra bebek kilo alır. Kahvaltını düzenli yap s süt yoğurt eksik etme ben gun de 1 tane olmasa da düzenli sade soda içiyorum. Günlük 2 bucuk litre su kuru incir ve düzenli yemek😄
Rabia04_09 dorukkusumunannesi Bizde 30 haftalık olduk bugün. Özellikle sabah kahvaltılarına ve ara öğün meyvelerine önem veriyorum tabii her zaman olmayabiliyor aksattığımda oluyor ara ara. Onun haricinde kendinizi çok yormamaya gayret edin çünkü fazla yorunca ciddi anlamda çok fazla vücut ağrıları oluyor hatta bazen uyutmuyor bile. Bol bol yürüyüş ve su tüketimine dikkat edin
dorukkusumunannesi Mucize18 yaaa soda be için içiliyor anlamış değilim doktor iki tane iç dio birde 🤦🏼♀️😂😂😂
Mucize18 dorukkusumunannesi vala mide yanmasına . Skismalara ve bebeğin gelişimi acısından iyi olduğunu söyledi doktorum . Magnezyum kalsiyum acisindan