Gebeanne45
Ben eğitim almadım ama 5 aylıktı kendi yontemlerim ile verdim.
İstikrarlı olmak lazım.1-2 zorlanır sonrasında emin olun bebek alısıcaktir.
Bende asla olmaz derdim ama oluyor.
Şöyle ki; yataga bırak ağlasın dursun kendi kendine uyusun yapmadım.
Pışpış yontemin uyguladım, uyku arkadaşı ayarladım. Çok geçmed 1 Ay sonra hepsini bıraktım.
Dısarıda cafede bile sandalye koltuk tepesinde hemencecik uyurdu. Şimdi 22 aylık oldu kendi kendine uyur