Kızlar iyi geceler :)
1.5 yıllık evliyiz 1 senedir hemen hemen korunmuyoruz. Pcosum o yüzden ekimde doktorum klomen başlattı. Kasımda hamile olduğumu öğrendim ama düşük yaptım :) aralıkta ara verdik ocak ve şubatta da klomen kullandım ama olmadı :( doktorumu değiştirdim adetin 2. Günü gittim muayne etti ve yarın femaraya başladı dedi. Yani adetimin 3. Günü başlamış oldum :) bugün de ilaçta 2. Günüm ayın 18/19/20/21/22 si olmak üzere günde 2 kere 5 gün kullanacağım ilaç bittikten 5 gün sonrada yumurta kontrolüne çağırdı. 27 sinde kontrole gideceğim :) bu şekilde klomenle kalamayıp femara ile kalan oldu mu 🥰 umut olalım herkes inşallah hayırlı haberlerini alır ❤️