Kızlar ben ilk hamileliğim 2019 hamileydim o zman vuruldum tetanoz aşısını ve şimdi hamileyim 18 haftalık sağlık ocağına gittim siz ilk hamileliğinizde vurulmuşsunuz dedi ve 5 yılda bir oluyor dedi sizdede böyle olan varmı yada sağlıkçı bayanlar burdamı beni yanlış mı bilgilendirdi