İdrar esnasinda baski basinc ve dolgunluk hissi yaşıyorum. Geçen hafta hafif yanma sebebiyle idrar testi vermiştim enfeksiyondan şüphelenip temiz çıktı. Üzerine yumurtlama vs geçti değerlendirdik ve 1 hafta geçti şimdi bu his başladı. Enfeksiyon vs olabilir mi ? Daha önce başına gelen var mıdır ?