MerveG1992 merhaba, bizim doktorumuz da öyleydi sadece artı olarak kalbini de dinleniyordu ama hiç renkli görememiştik. Açıyordu belli olmuyor deyip kapatıyordu hemen doğru düzgün elimize fotoğraf vermiyordu. Doktor da herkes tarafından sevilen bir doktordu ama içim bir türlü rahat etmedi ilgilenilmiyor gibi hissettim. 28. Haftada doktorumu değiştirdim en az şimdiki 15 dakika kontrol ediyor renkli gösteriyor yüzünü açsın diye bekliyor, uğraşıyor. Elime de net gözüken 7-8 fotoğraf veriyor. Resmen bebeğimi 7 aylıkken görmeye başladım. İçiniz rahat değilse bence siz de değiştirin. Herkes seviyor diye devam ediyordum belki normali budur diyordum ama ilgiyi uğraşı görünce normalin o olmadığını anladım