Kızlar merhaba oğlum var ellerinizden öper 3 yaş 4 aylık o 2 yaşındayken beri bir bebek daha istiyoruz lakin olmuyor. Su son 3 aydir doktora gitmeye başladık ilk sene normal dedikleri için klomen artı vitaminler kullandım o ay çok umutluyduk lakin olmadı..
İnfertiliteye randevu aldım oraya da başvuracağız.. bu bölüme gidip hamile kalan arkadaşlarım var mi? Faydasını görür müyüm ?