Fuhen Kızlar kaç haftalık oldunuz cinsiyet nedir kaç kilo aldınız hangi şehir hangi hastane de doğum düşünüyorsunuz☺️ ben Ankara’da oturuyorum Etlik şehir hastanesinde doğum düşünüyorum 27+6 haftalık olduk kızımla 4 kilo aldım 🙃
Daisy0000 Fuhen 26+5 ,8-8,5kg aldım,cinsiyet erkek,Ankara/Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma Hastanesine gidiyorum arada birde Etlik Şehire gidiyorum ama orayı hiç sevemedim 🌺
Fuhen Daisy0000 genelde bu haftalarda hep kız duydum kız senesi çok az erkek annesi var aramızda galiba erkek az duydum yani hem çevremde hem burada
Myonat Hayırlı geceler olsun inşallah 😊 aydından yazıyorum. 21+2 olduk oğluşla🙂 Açıkcası burdaki özel hastaneleri beğenmiyorum gerçekten memnun kalmadım devlet hastanesinde bir doktorum var onunla ilerliyoruz en başından beri. İlk bebeğimi 9 haftalıkken kaybettim şimdi 2.ci gebeliğim Allah nasip ederse ilk bebeğimizi kucağımıza almak için sabırsızlıkla bekliyoruz. Ama bizim sıpa erkenci 2 ay önce baş aşağı ters döndü doğum pozisyonu aldı. Dünde suyum geldi acile kaldırıldım elhamdülillah iyiyiz sıvısı yeterli hatta fazla dedi. Baya sancılı geçiyor bizim. Bu arada kızlar 21+0 iken gittik 482 gram dedi sizce nasıl. Ben yeni yeni yiyorum mide bulantısı ve tansiyondan hep hastanede yattım. 53 ile hamile kaldım şuan 57 oldum
Fuhen Myonat geçmiş olsun☺️ Rabb’im sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin 💜 bence iyi yani kilosu ben 24 haftalık detaylıda 820 gr demişti doktor anca yani birde bizim kızın gelişimi 1 hafta önde gidiyormuş öyle düşünülürse normal ☺️☺️
Myonat Fuhen teşekkür ederim Rabbim senin prenseside kucağına almayı nasip etsin🤗🤗 bende nasip olursa 24 martta detaylıya giricem kaç dakika sürdü sizin
Fuhen Myonat 1 saat kadar net saate bakmadım açıkçası ama her ayrıntıdan bahsetti doktorum ney ne için nasıl olmalı sohbet edasında devam etti yani çok memnun kaldım şükür bir sorun yokmuş gelişimi öndeymiş o ne demekse artık korkmak istemiyorum oğlum da 3 hafta öndeydi gelişimi erken doğdu ama sağlıklıydı bebek gelişimini tamamlayıp doğuyor hafta olarak erken oluyor ama kızım abisine göre daha erken başladı gelişimi ilerde diye bakalım hayırlısı ama erken doğurmak istemiyorum darısı sizinkinin başına sağlıklı haberlerini alın ☺️
Myonat Fuhen Fuhen ya şu gelişimi önde lafları beni korkutuyor benimde önde bakalım hayırlısı inşallah canım
Fuhen Myonat bilmiyorum kontrole gittiğimde soracağım doktora kötü birşey mi onu da bilmiyorum oğlum erken doğdu sağlıkta şükür sıkıntı hiç olmadı ama ne bileyim tahminden erken olması insanı bı tedirgin ediyor hazırlıksız yakalandım çünkü 😬 gurbetteyiz eşim vardı tek başına baktı bize covid dönemi kimsede gelemedi
Denizella 13 haftalık gebeyim mide bulantım 8.haftadan sonra başladı ağır geçiyor hiç hoşuma gitmiyor. Bide kemiklerim ağrıyor hep
Fuhen Denizella benimde iki hamileliğimde de 7-8 haftalarda başladı 15 de bitti darısı sana olsun hemen bitsin bulantı çok kötü ya 😬