Mucize18
Evet katılıyorum yazık günah bencede. Sonucta çöp olup gidiyor dünyanın parası. Ha durum cok cok iyi olunur alınır dicem ama yinede bilemiyorum cok pahallı.
Açıkcası ben hiç kullanmadım prima
22 aylık oglum sürekli yedigi için bir bez 2 saatten fazla durmuyor altında surekli çiş ve kaka.
Molfix cok iyidir mesela pamugu cok kaın emiciliği yüksek sızdırma asla olmaz ama onunda fiyat uçtu.
Önlem keza oda molfix gibi iyidir.
Canbebe kullandım memnun kaldım
Her zaman aynı bezi bulamadıgım cok değişiklik yaptıgım oldu.
1 yasından sonra daha sık bez değiştigim için bezin kalitesi benim için önemini yitirdi. Yemek yer hemen yapar 🤷♀️
Bim’den aqu baby denedim cok ucuz digerlerine göre 55₺
Jenny willy oda iyidir
Şimdi yeni bir bez daha cıkmıs onu denemedim ona da bakıcam oda 50₺ falandı bimde.
Şok marketten alıyorum birde bebe land oda cok iyi