Meloo35 Aldığınız hastane çıkışları kaçlı 10lu sete gerek varmı bilmiyorum bende 4 takım var bereli eldivenli önlüklü yeterlimiii 10lu takım almama gerek varmı bilmiyorum
1prensannesiiiii Meloo35 ben gerek duymuyorum sırf onlu set diye o kadar para vermeye kendim hazirlicam hepsini ayrı ayrı
Likayolcusu Meloo35 hayır yok tabi ki penye battaniyeniz varsa önceki postta gördüm aynı haftalardayız 23+2 bende yaz bebekleri olucaklar bi don zıbın yeter 😄