Ben de neredeyse her seferinde içtikten sonra yarım saat içinde kusuyordum. En son kendimce bir çözüm buldum işe de yaradı. Her seferinde ilacı ağzıma atarken burnumu kapatıp hemen arkasından da bir tane kivinin dilimlerini arka arkaya yiyordum. Bitince burnumu sıkmayı bırakıyordum. Komik gelebilir ama ilacın kokusu bile midemi bulandırıyordu ve ağzımdan tadı gitmiyordu. Aynı şeyi muz ve diğer meyvelerle denedim ama kividen başkası o kokuyu burnumdan, tadını ağzımdan götürmedi. Sonrasında da kusmamı engelledi. Bazen de bu şekilde içtikten iki saat sonra falan, ya da gece ancak kustum. En azından ilaç emilmiştir diye içim rahatlamıştı. Bi dene istersen. Zaten kivi gebelikte çok faydalıymış o sayede gergin bir tane yemiş oldum. İşe yaramazsa doktora gidip ilacını değiştirirsin😉