Hanımlar reglime 15 gün kala iki test yaptım pozitif diğerinde negatif sonuç aldım tekrarladim iki test ile daha silik çizgi gördüm bugün reglime bir gün kala yaptım negatif çıktı böyle bir durum yaşayan varmı acaba? Regl geçerse eğer kan vericem bakalım hayırlısı…