Meliysaa Nisanrrerdag Özele giderseniz 12-13 te cinsiyet öğrenirsiniz. Ama devlette çok geç oluyor cihazları eski olduğu için. Bana devlette 18 haftadan aşağı söyleyemiyoruz cihazlardan dolayı demişti. Bence 14 ü bekleyip bir kereliğine özele gidebilirsiniz
Meliysaa Ecemm16 Kız gibi görünüyor ama çokta anlamıyorum bu işlerden😀 Hem bebek 14-15 haftalık var herhalde cinsiyetiniz belli değilmi
Meliysaa Ecemm16 devletse zaten söylemez, arkadaşım 4 aylık hamile devlet söylemedi özele gitti mecbur. Özele gidersen 13-14 de belli olur