N_s_r_n merhaba ben aktarlarda satılan sabır taşı diye bir şey var ondan aldım biraz ıslatıp meme ucuna sürdüm. Kızım tam 2 yaşındaydı biraz anlattım. Memeyi ağzına aldığı an hoşlanmadı emmek istemedi. Ve sürekli emen bir çocuktu uykuya bile emerek geçiyordu cok zorlanacagimi düşünüyordum. Ve sadece 1 gece de hallettik. Bir iki kez emmek istedi tekrar gelip tadına baktı. Ve bir daha hiç istemedi😊tavsiye ederim zararı olan bir şey degil bitkisel bir şey ağızda sadece ekşimsi burukluk bırakıyor o yüzden emmek istemiyorlar.