Yakutbebek Kızlar 20.haftadayım ve sürekli lavaboya çıkıyorum dışarı bile çıkamıyorum yani yoruldum artık . Bu durumu yaşayan var mı
Hizligonzales Yakutbebek oglumda bende öyleydim o haftalarda 4saatlik yolu 7bucuk saatte gelmistik esimle her petrolde ihtiyac molasi vermekten🤣
[silindi] Yakutbebek evet bebiş büyüdükçe zor olur ben oğluma hamileyken alışverişe çıkmak için güvenemedim kendime çoğunu netten almıştım :))
Yakutbebek Hizligonzales aynen bende öyleyim evden çıkalı 10 dk oluyor hemen bir kafeye atıyorum kendimi uzun yola zaten hiç çıkamıyorum
hayalperest2310 Yakutbebek son aya gel sen canım abartısız şükredecn bildiğin dakka bası lavabodaym gece gündüz 🥲🥲🥲
Yakutbebek hayalperest2310 genelde erkekler için bekliyorlar kızlar 38 de falan doğuruyor dıyorlardı doğru degılmış demek 😀