Dilank- Dua bekliyorum bebeğimin solunum sıkıntısı ve şeker dengesizligi var , lütfen dualarınızı esirgemeyin bir an önce kavusayim 🤲
Seydusss Dilank- Hemen toparlar annesi, bu güzel günlerde biz de dua edelim rabbim kimseyi evladıyla sevdikleriyle sınamasın sizin meleğinize de şifa versin inşallah 🙏🏻
1anne2bebek__ Dilank- sağlıkla evinize gelmeyi nasip etsin inşallah rabbim. Siz güçlü durun olur mu bebeğiniz sizden güç alacak en kısa zamanda gelecek evine inanıyorum ♥️🤲
Elif96kurt Kaç haftalık doğum yaptınız Rabbim tez vakitte bebeğiniz le yuvanıza dönmeyi nasip etsin inşallah 🤲🏻
Bbusraerr Aynı sıkıntı bende de var kan şekeri düşüklüğü ve solunum sıkıntısı siz ne yaptınız sonuç ne oldu acaba